joi, 3 octombrie 2013

Lucruri în care cred



Cred în binele pe care sunt capabili oamenii să îl facă. Cred că în clipele de disperare apar cele mai puternice speranţe. Cred că nu aş fi scris despre credinţele mele dacă viaţa pe care o trăiesc ar fi fost lipsită de suferinţele medicale şi fără frământările interioare.

Cred că experienţele povestite ale celor care au fost pe marginea prăpastiei pot fi utile acelora care n-au ajuns acolo, dar care astăzi se îndoiesc cu privire la prezent şi nu văd perspective bune pentru viitor.

Cred că, deşi merg rar la Biserică, pot să mă gândesc zi de zi la cei pe care nu îi mai avem lângă noi, dar cărora le-am păstrat amintirea vie în inimile noastre.

Cred că voi trăi până în ultimele clipe de viaţă cu regretul de nu putea fi schimbat ceva în acea zi de duminică.

Cred că deşi mă tem că într-o zi voi pierde alţi oameni dragi, de la fratele meu Dragoş am învăţatat, în cei aproape 19 ani de viaţă pe care i-a trăit, că viaţa are rost doar prin felul în care alegem să o trăim.

Cred că cea mai mare durere pentru un părinte este să-şi îngroape copilul, iar de aceea cred că, înainte să ne gândim doar la noi înşine, nu trebuie să uităm că acasă este cineva care aşteaptă să ne întoarcem cu bine.

Cred că trebuie să conştientizăm greşelile pe care le facem, pentru că regretele pot fi îndreptate prin sacrificii care ne pot da şansa unor nopţi liniştite.

Cred că nu este important tonul vocii, ci argumentele pe care le aducem.

Cred că oamenii trebuie priviţi aşa cum sunt, cu bune şi rele, şi nu în funcţie de criterii ce ţin de trăsăturile lor fizice, opţiuni lor politice sau religioase ori alte alegeri personale care nu îi afectează pe ceilalţi.

Cred că deşi se spune că în viaţă reuşita ţine doar de atingerea scopului, în cele din urmă, oamenii buni şi munca lor este apreciată şi recompensată.

Cred că deşi un barbat poate să iubească o singură femeie, acesta are datoria de a le respecta pe celelalte femei ca şi cum ar fi vorba de cea lângă care ştie ca va fi pentru tot restul zilelor sale. 

Cred că atunci când simt deznădejdea aproape sunt bucuros când cineva îmi aduce aminte ceea ce am spus mai demult.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu