vineri, 11 februarie 2011

Până la sfârşit

Aseară, în timp ce urmăream discursul preşedintelui egiptean Hosni Mubarak, care a infirmat toate speculaţiile cu privire la retragerea sa, mi-am adus aminte de un banc care a apărut în numărul curent al revistei Foreign Policy România.

Hosni Mubarack, Barack Obama şi Vladimir Putin se află la o întrunire, când, deodată, Dumnezeu apare în faţa lor."Am venit să vă spun că lumea se va sfarşi peste două zile", a tunat Dumnezeu."Spuneţi-le popoarelor voastre".
Cei trei lideri pleacă acasă şi pregatesc un discurs televizat. La Washington, Obama spune:
"Dragi americani, am veşti bune şi veşti proaste. Vestea bună este că vă pot confirma existenţa lui Dumnezeu. Vestea rea este că mi-a spus să vă transmit că lumea va dispărea în două zile."
La Moscova, Putin spune:"Cetăţeni ai Rusiei, regret că trebuie să vă dau doua veşti proaste. În primul rând, Dumnezeu există, ceea ce înseamnă că tot ceea ce a crezut ţara noastră în ultimul secol este fals. În al doilea rând, lumea se va sfarşi peste două zile."

La Cairo, Mubarack spune:"O, egipteni, vin în faţa voastră azi cu două veşti excelente. În primul rând, eu şi Dumnezeu am avut o întrevedere importantă. În al doilea rând, mi-a transmis că voi fi preşedintele vostru până la sfârşitul lumii."
Update:
Se pare că sfârşitul lumii nu-l va prinde pe Mubarack preşedintele Egiptului, aşa cum era în bancul de mai sus. Acum avem de-a face cu demisia surprinzătoare a lui Mubarack, care în discursul de aseară a fost destul de clar că nu va ceda în faţa "presiunilor puternice exercitate din exterior". Anunţul privind demisia a fost făcut de către vicepreşedintele Omar Suleiman.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu